La Femme Szalon
Megtisztelő évről évre a La femme esküvői divatszalonnak fotózni. Nemrégiben az ország egyik legkeresettebb fotómodelljével, Eszenyi Eszterrel készítettünk egy csodás fotósorozatot mind a szalon, mind Eszti Insta oldalához. Ruhák: La femme Esküvői Divatszalon Modell: Eszenyi Eszter
- NOUR - Art of Desserts - Prémium desszert szalon Budaörsön
- Szőke Krisztina-LaFemme Salon & Beauty Academy & Shop, Szolnok
- La Femme Esküvői Ruhaszalon - Debrecen - La Femme Esküvői Ruhaszalon
Nour - Art Of Desserts - Prémium Desszert Szalon Budaörsön
Szőke Krisztina-Lafemme Salon &Amp; Beauty Academy &Amp; Shop, Szolnok
Tehetség New York, New York… A luxus elveszett csillogása Szupergazdagok és hírességek nyaralóhelyei Jankovics Márton Nádasi Tibor újságíró Iván Viktória Berényi Mariann újságíró
La Femme Esküvői Ruhaszalon - Debrecen - La Femme Esküvői Ruhaszalon
Hosszabb szünet után Magyarországon újra egyre népszerűbbek a művészeti szalonok. Miben rejlik a közösségi műélvezet varázsa? R eneszánszukat élik a legendás művészeti szalonok. Némi szünet után újra sikk lett a szalonlátogatás, legyen az zenei, irodalmi vagy bármi egyéb művészeti ághoz kötődő esemény. Szőke Krisztina-LaFemme Salon & Beauty Academy & Shop, Szolnok. A művészeti szalonok a boldog békeidők polgári rétegének egyik legfőbb találkozóhelyei voltak, a műélvezet mellett a szociális háló ápolására is remek alkalmat szolgáltatott egy-egy ilyen esemény. A szalonkultúra eredetileg a felvilágosodás kori Franciaországban indult el hódító útjára, de nem kellett hozzá sok idő, hogy Európa több országában is elterjedjen. Ezeket a közösségi eseményeket eleinte előkelő, művészetpártoló családok szalonjaiban (vagyis a korabeli, kissé más funkciót betöltő nappaliban, illetve társalgóban) rendezték meg, innen az elnevezés. Később egyre több kávéház adott otthont ezeknek a kulturális rendezvényeknek. Az első irodalmi szalon egyébként a franciaországi Du Maine hercegnő nevéhez köthető, aki boldogtalan házassága elől menekülve belevetette magát az irodalmi pezsgésbe.